Petang Yang Gelap

(Gambar ni pon takde kene mengena ngan entry)


Malam pesta ...Mula nye aku malas nk post coz aku dh malas tahap sinchan (wuaawuaua)tapi pabila kemalasan campur kebosanan... aku jadi la sedikit rajin (walaupun keje kat opis mlambak). Awal minggu lepas aku same JK dan sorang kawan (aku namekan dia stoutman sebab dia suke minum stout hehe..) pergi menghiburkan diri disuatu tempat yang Aku & JK tak penah lepak (walaupun dalam wilayah kitorang) tempat tu boleh dikate gred C punya tempat. (Aku & JK bkn org kaye tp jarang ktorang lepak tempat macam 2...jage standard).. sebab semua kemudahan kureng canggih (heheh)....Tapi dalam kekurangan tempat 2 ade la sedikit kesyokkan...(maaf aku xtau nk gambarkan dan katekan dlm bahase lebih difahami) awek2 kat situ semua dari negeri bawah bayu yang manis dan body mantap didalam kegelapan saje la (hahahah) aku amik sorang JK dua kanan kiri ma....

Sambungan oleh JK....


Actually, peristiwa ni bukan la berlaku di waktu malam seperti yang digambarkan oleh ABB. Mungkin beliau terlalu asyik meminum minuman keras sehingga tidak dapat membezakan waktu petang atau malam. Mungkin juga beliau terlalu mabuk di dampingi gadis-gadis negeri di bawah bayu (yang cantik menurut beliau). Bagi aku ok laaa. Byk lagi tempat yang ada GRO cantik.

Aku, ABB & Stoutman sampai tempat tu dalam jam 6 PM. Masa tu, tempat ni kosong lagi. Ade la customer 3-4 orang agaknya. Cadangan asalnya nak pergi ke Pusat Massage Thailand (juga dalam territory kami) tapi oleh sebab nafsu Stoutman yang bergelora untuk memabukkan diri, jadi kami menurut arahan je la (dia driver maaa). Pub ni mmg tak best sangat. Bley bagi 3 star la. Sampai je situ, dah 2 org awek duduk sebelah aku. Macam la aku ni kaya sangat. Mungkin awek berdua tu tertipu dengan penampilan aku yang macam org ada duit. Padahal poket taim tu sesak gak..dalam hati aku

"Mati la aku nak bagi tips 2 orang pompuan ni"

Hm..takpe. Tgk dulu camne layanan mereka. Sebab aku ni tak berduit, jadi aku mengambil langkah berdiam diri tanpa memulakan aktiviti meraba-raba. Aku yakin aktiviti meraba itu akan menjerumuskan aku ke kancah penzinaan. Aku tengok ABB dah makin asyik dengan GRO dia. Aku pulak masih mengamalkan motto Wait & See. Siapa yang patut raba siapa??? Aku bayar ko, ko la yang patut mengotorkan tangan...hahaha (cakap dalam hati je). Kalo cantik, aku raba lama dahhh. Sebelah kanan aku ni dah la tua, pastu ada hati ajak aku berzina. Belah kiri aku ni ok la. Tp still aku tak rasa macam nak melakukan aktiviti tu.

Jadi aku terus la keep on drinking sampai ABB tegur muka aku dah merah. ABB lak akhirnya terjerumus ke lembah penzinaan dengan minah dia yang perut lagi besar dari aku. Akhir kata..aku mabuk lagi petang tu. Balik pukul 9 PM terus pergi melantak dengan rakusnya sambil menahan mabuk. Lupa nk bagitau, aku bayar minah 2 orang sebelah aku ni RM10 je sorang. Padan muka mereka..hehehe



0 comments:

Post a Comment

Pengikut Dakyah

Sesi Mengumpat


ShoutMix chat widget

Penyebar Dakyah