Indonesia Trip Vol. 2

Kota Bandung !!! Here we come

Hari minggu ni memang aku kebosanan..takde aktiviti biasa dan luar biasa. So aku ambil keputusan untuk mencarut di blog ni. Jom kita sambung cerita pasal kegiatan hiburan aku & pakatan maksiat yang lain di Indonesia. Skill mengarang aku memang poor compare to the other blogger. Tp dah mmg habitat aku suka menaip, jadi korang terimalah penulisan aku dengan hati yang terbuka serta tenang.


Cerita kat Jakarta dah abis & kami berjaya abiskan 2 malam di Indonesia. Malam kedua, kami berjaya menjadi mawas di sebuah club. Semua ni atas pengaruh alkohol yang berleluasa menjajah blood stream. Masuk pukul 9 PM pastu berjoget tak ingat dunia sampai la 7 AM. Berapa jam tu wehh, memang banyak kalori berjaya di bakar pada malam tu. Berdansa bersama cewek-cewek jelita memang berjaya melalaikan kami. Aku & ABB pagi tu memang dah takde energy..baik dari segi tenaga dalaman mahupun luaran. Tp kami gagahkan diri bangun pukul 9 AM untuk breakfast dan menyiapkan mental/fizikal untuk menempuh perjalanan ke Bandung. Trip ni jaraknya lebih kurang 150KM tp naik bas dekat 4 jam. Tp takpe la, sebab aktiviti aku dalam bas hanyalah membuta tanpa segan silu. Bangun pon taim nak pergi toilet, bli air...taim lain tu aku tido jek ngan ABB.

Ni la bilik aku & ABB. Cam Love Hotel je kan

Akhirnya sampai la jugak kami di Bandung. Hotel bertaraf sederhana bersesuaian dengan poket masing-masing. Target kami kat sini hanya nak shopping..enjoy dah puas di Jakarta so di Bandung ni abiskan duit untuk shopping je la.



:::1st Day:::
Aku & ABB buat Bandung tu cam pekan bapak kitorang. Jalan tanpa arah tuju pastu sesat. Aku ni memang buta arah..semua ni akibat cikgu Geografi aku yang tidak mengajar aku dengan sempurna. Hari 1st lagi kitorang dah sesat..hahaha. Mula-mula jalan kaki cam biasa, cari tempat nak makan. Pastu terus menular ke shopping complex and then tau-tau dah sesat. Paling kelakar, HP aku mmg takde kredit, HP ABB lak takde betri so dalam ati aku..gud job brother. Puas la kami tahan teksi tapi nampaknya agak riak pemandu teksi tu nak berenti. Ingt kami takde duit ke wehhhh...berjuta dalam purse aku nih. Aku & ABB pon nekad je la jalan kaki lagi sampai 1 kedai buah. Beli beberapa biji buah untuk alas perut pastu mintak tolong brother yang jaga kedai tu panggil teksi untuk kitorang..makasih yach Mas. Kapan kita ketemu lagi. Dalam teksi baru la tercengang...jauh gak kita jalan tadi ye ABB. Pengajaran: Kalo dah buta Geografi tu, tak payah la nak wat terer.

Ni la tempat nak bershopping wahai kaum wanita

:::2nd Day:::
Most of the daytime, aku abiskan bershopping. Bli untuk aku, adik, mak, bapak, jiran sebelah rumah. Banyak gak aku abiskan duit..tp malangnya aku ni bukan kaki shopping jadi aku bli je la ikut naluri hati lelaki. Takde apa yang menarik siang ni.

Macam-macam ada kat Pasar Baru !!!

Highlight untuk hari ni adalah aktiviti malam. Esok kan dah nak balik jadi apa kata kami menyundalkan diri terlebih dahulu..haha. Sorang Bellboy hotel tu ada offer perempuan kat kitorang tp kami wat bodo je. Mlm last tu plak masing-masing cam desperado so apa lagi..kitorang pun call la Bellboy tu. Mintak pompuan sorg 1 dengan bajet masing-masing Rp400 ribu. Tunggu sikit punya lama sampai aku dah tertido..dalam hati aku, tak payahlah berzina malam ni sebab badan pun dah penat kan. Tp lepas sejam lebih, aku dikejutkan dengan kedatangan cewek Bandung kepunyaan ABB. Tengok dalam gelap masa tu kira OK la jugak..jadi aku agak excited la tunggu aku punya cewek.

Sekali datang la cewek aku. Memang terkejut berok la aku taim tu. Muka OUT-body OUT-tinggi OUT. Macam DINASOUR beb..aku tak tipu. Dah le kurang cantik, gemuk lepas tu pendek lak tu (minta maaf jika bahasa aku kasar). Aku duduk kat atas katil manakala pompuan tu duduk atas kerusi. Aku pikir..ape kejadahnya aku nak wat nih. Dah le badan aku sekeping, mau patah tibia dan fibula aku kalo camni. Tetiba aku terdengar bunyi penghinaan rakan maksiat yang lain di luar. Diorang gelak kat aku kaw-kaw. Damnnn..aku ambik langkah selamat so aku halo la cewek yang bercita-cita jadi pelacur tu. Ko buat la plastic surgery banyak-banyak pastu datang balik jumpa aku yek. Aku bagi pompuan tu Rp50 ribu pastu soh diorang balik. Potong betol stim aku malam tu. Bellboy ni memang takde taste la...pompuan camtu masih dikira pelacur ke???

Untuk tidak menghampakan rakan-rakan, ABB & sorang lagi pakatan maksiat, 3H (watak baru) pun halo pompuan masing-masing. Aku lak masih di hina sepanjang malam tu..hahaha. Bila pikir balik kejadian tu, aku gelak sorg-sorg je la..kelakar nak mati. Malam tu tak abes camtu jek..aku, ABB, 3H bersama Zack (juga watak baru) bergerak ke karaoke. Pompuan kat sana lagi kewl dari aku punye DINASOUR tu. Lepas kuar karaoke..aku masih di hina akibat menempah DINASOUR tadik. DAMNNN..aku jadik bahan lawak untuk malam tu.

:::3rd Day:::
We suppose to depart from Bandung at 11 AM. Macam biasa la kan..dah naik Air Asia Where Everyone Can Fly, flight delay sampai pukul 1 AM. Pagi tu cam biasa, masing-masing wat last menet shopping termasuklah aku. So, petang tu.. berbekalkan dengan wang yang tak seberapa kami pun cari tempat Spa di kota Bandung. Harga memang murah, fasiliti masih tip top dan paling penting, awek massage die memang skillful. Complete pakcage baru Rp130 ribu. What the hell..kalo kat Malaysia, harga semua tu dalam RM150-RM200. Memang murah sangat la bagi aku.

Leka betol kami massage sampai tak sedar jam dah lewat. Dengan badan yang masih berminyak, aku, 3H dan ABB bergegas la pergi Airport. Mmg kelam kabut taim tu..ingatkan dah lewat sangat tp rupanya Air Asia lagi lewat dari kami. Aku rasa percutian ke Indonesia ni memang antara yang paling best pernah aku pegi. Banyak betol aktiviti yang berjalan walaupun duit masing-masing tak banyak.

Trademark Air Asia: Now Everyone Can Fly walaupun delay !?!

Naik je kapal terbang, aku ucap dalam hati..selamat tinggal Dahlia, Regina, Vivie & ramai lagi. Jaga anak abang baik-baik ya..hahahaha


0 comments:

Post a Comment

Pengikut Dakyah

Sesi Mengumpat


ShoutMix chat widget

Penyebar Dakyah