Tolonglahh......

Aloha..salam muhibah
Kepade sume yg tak mengenal ABB (heheheh...kalo dh knl aku slalu sms). Aku tak tau nk coret apa coz minggu ni aku mengalami ganguan emosi yang amat menyiksakan (tp bkn kerana wanita) tapi kerane exam yang akan menyusul minggu depan. Aku pening...tp JK yang selalu bagi semangat dan kutukan untuk memotivasi aku...coz dengan keje yang melambak dan hati kesepian.


Tak macam JK, banyak manusia yang berdada besar selalu mendamping dia (bkn nyah) Hari2 ade call seASIA kat henpon dia. Tp aku hanye mampu garu peha sendiri..hehe. Walaupun slalu menggaru sendiri aku tetap bahagia bersame perut ku yang menjadi simbol semalaysia..hahaha (JK perut kecik). Mlm ni adalah malam Jolly Shandy + Black Label.

Ok...sebelum aku memabukkan sume orang, aku bagi satu soalan:-

Explain how consumer make a purchase.....???


(Aku dah agak ABB post mende mengarut tadi. Kepada semua yang membaca, ingat !!! Inilah akibat yang akan terjadi jika kandungan darah di dalam badan anda mengandungi alkohol ataupun air kencing syaitan)

Sebenarnya aku sian tengok ABB ni..dah tua bangka barulah nak sambung study. Kalo taim dia exam, aku hanya mampu menghina beliau dengan panggilan yang kurang sopan untuk meningkatkan kadar motivasi dalam dirinya.

Aku pun penah jadi student la ABB..jangan over stress. Nanti makan diri wooo..study smart bukan study hard. Stakat ko baca benda tu kuat-kuat (memang menggangu aku taim kat opis), takde guna beb kalo ko tak paham.

Kesimpulan daripada entry ni, jangan la sesekali anda mabuk jika mengalami stress yang melampau.



0 comments:

Post a Comment

Pengikut Dakyah

Sesi Mengumpat


ShoutMix chat widget

Penyebar Dakyah