Trip To Sadao Vol. 3

(Harap maaf..tiada gambar untuk entry kali ni kerana mengandungi babak 25SXX)

Bila dah siap makan, mandi dan sebagainya, pakatan maksiat pun keluar dari hotel tanpa arah tujuan. Nasib baik la ada ABB (customer tetap di Sadao), dia la jadi tourist guide kitorang sepanjang kat sana. Setelah sesi pemilihan tempat untuk melepak dilakukan, kami akhirnya terpaksa akur dengan keputusan tourist guide (ABB) untuk membuat maksiat di Bangkok Club (walaupun namanya Bangkok, tapi masih di Sadao). Hmm..masuk je ada live band tengah main. Kagum gak la aku tengok mamat-mamat Thailand ni perform. Bassist siap 5 stringer lagik..haha.


Dalam hati aku, takkan la ABB bawak kitorang tgk live band jek. Mane tarian bogelnya?? Mana tiger show yang digembar-gembur selama ini?? Rupa-rupanya, live band tu sebagai pemanas telinga je. Lepas 30 minit live band tu melalak, datang la sekumpulan awek Siam yang berpakaian nipis sebagai pemanas badan. Mungkin diorang tak tau wujudnya Jalan TAR di Malaysia. Pakai baju macam tak cukup kain je. Baik bogel terus..baru senang mata memandang. Tapi takpe..masuk Bangkok Club ni pun free jek. Order air pastu bley cuci mata. Macam biasa la, awek Siam tadi menari-nari tarian erotik sambil mencari perhatian buaya darat di bawah tu. Aku ngan ABB plak duduk 1 sudut and then, minummmm (mabuk lagi). Pakatan maksiat yang lain aku tengok memang khusyuk menatap badan gadis-gadis tu. Biar la diorang bergumbira..bukan senang nak tgk benda macam ni kat Malaysia tanah air ku tercinta.

Tak lama pun kitorang lepak kat Bangkok Club tu. Maybe around 2-3 hours, pastu semua buat muka mengantuk. Aku dengan ABB memang dah agak taktik kotor serta modus operandi diorang utk berzina. Muka poyo je masing-masing..macam dah minum Heineken 12 barrel. Kami pun keluar dari club tu dan menuju ke rumah ayam plak. Time ni semua segar plak tu..cam hampehhh. Pencarian ayam ni agak mudah jugak sebenarnya. Walaupun budget tight, pilihan memang banyak. Macam-macam jenis muka bley jumpa. Nasihat ABB kat aku sebelum sampai Sadao berbunyi begini

"Jiwa Kacau..nanti dah sampai sana, time nak pilih ayam..jangan pilih yang cantik-cantik, muda-muda. Nanti menyesal malam nanti"

Tapi bila depan perempuan je, aku memang dah lupa nasihat yang ABB curahkan kat aku selama ni. Tanpa segan silu, aku pilih sorang budak yang berumur 16 tahun. Bila pikir balik..bengong betol aku. Eh...back to the story. Setelah sesi pemilihan dan tawar-menawar dilakukan, bapak ayam tu pun bawak la ayam-ayam tersebut ke hotel kitorang menginap. Siap ada delivery tu bebbbb. Hmmm...takkan la aku nak ceritakan setiap babak yang berlaku kat hotel tu kan. Nanti korang stim plak baca..hehe. Yang pasti, budak umur 16 tahun memang tak pandai berzina. Tapi...overall best la. Bayar pun RM190 je for 1 night..servis diorang sesuai la dengan duit yang kami bayar. Sebagai seorang yang berjimat-cermat, aku pergunakan setiap saat yang ada dengan ayam tu sebaik mungkin (korang paham kannnn..hahaha)

Kesemua makhluk yang berzina malam tadi berjaya bangun tidur agak awal..kaki aku memang dah goyang gila ni. Pakatan maksiat yang lain semua bercadang untuk bershopping (cover line kat family) pulak tu. Adussss...aku terpaksa la akur dengan kehendak mereka walaupun aku memang totally flat. Habis je shopping, kitorang pun berambus dari Sadao. Selamat tinggal awek-awek Siam. Till we meet again..dah 9 bulan nanti, kalo bejaya ada anak..contact la kami ye.

Amaran: Pakai la kondom semasa berzina

0 comments:

Post a Comment

Pengikut Dakyah

Sesi Mengumpat


ShoutMix chat widget

Penyebar Dakyah