Mukadimah: By Jiwa Kacau


Laluan sebagai orang bujang ni bukanlah mudah macam yang orang lain nampak. Ada sesetengah orang anggap hidup orang bujang ni sempoi, tak mencabar, tak macam orang yang dah kahwin..serta carutan-carutan yang lain.




Tapi diorang tak tahu betapa susahnya kami nak take control nafsu. Lagi2 kalo orang bujang bernafsu liar macam aku. Kalo orang yang pernah pegi Danuk/Sadao, mesti perasan gambar kat atas tu kan..hohoho.

Jadi dengan adanya blog ni, boley la aku (Jiwa Kacau) bersama sorang lagi partner-in-crime (Aku Bukan Bajingan/ABB) melempiaskan nafsu menulis secara tidak bertapis mengenai laluan hidup kami (kalo aku taip diari hidup kami macam tak ganas). Kalo korang nak tau, aku ni jenis yang sangat2 cover line. Kat tempat kerja ni, certain person je tau sifat kebinatangan aku & mostly menganggap aku ni sorang budak baik, nerd, herd dan seumpama dengannya. Sebab tu la kitorang bersatu menulis blog dengan menggunakan nama samaran dengan harapan bos kitorang tak perasan.

One more thing, both of us is hotelier. Korang paham kan hidup budak hotel macam mane. Tapi korang kena ingat, bukan semua hotelier otak songsang macam aku & ABB. Benda haram kitorang langgar je tapi lepas buat mesti rasa menyesal. Bukan aku ni tak pernah insaf..tapi tu la yang aku cakap awal2 tadi, NAFSU.

Siapa yang terserempak dengan blog ni, kalo nak bagi nasihat..silakan. Kalo nak join the club pun dipersilakan. Jangan teragak2 untuk komen. Kitorang fleksibel la beb. Tak percaya?? Tengok la aku ni, taim kerja pun boley buat blog. Siap post entry lagi..hahaha. Sekian

2 comments:

sixtininer June 24, 2009 at 4:22 PM  

gwe nasihatkan loh agar keluarkan wang yang lebih utk operate minda lu org..jauh sgt tersasarnye

Jiwa Kacau June 25, 2009 at 2:49 PM  

Baiklah..kami akan cuba mengumpul wang utk operation tu secepat mungkin

Post a Comment

Pengikut Dakyah

Sesi Mengumpat


ShoutMix chat widget

Penyebar Dakyah